Jag har en plan...

9/25/2008 12:56:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vi ska ut och löshoppa Leokillen och nu fick jag precis en idé! Jag och Pion har lite bekymmer med lilla Athena då vi ska försöka göra någonting seriöst på ridbanan. Det blir liksom lite svårt att koncentrera sig då man har en brallande fölunge som galopperar förbi i full syra precis framför oss, eller kommer stegrandes bakrifrån, eller galopperar förbi i en serie av bocksprång...  Det börjar vara dags att träna Athena och Pion på att vara separerade en stund. Det har jag tänkt på länge nu, men det har liksom inte blivit av. Nu när Leo är hemma och ordningen återställd så ska jag göra ett försök. Tänkte att vi löshoppar Pion också idag, det skulle hon säkert tycka är superkul. Samtidigt får Athena stå i stallet med polaren Leo som sällskap, och det blir en kort stund bara. Borde funka perfekt tycker jag. Så gör vi.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers