Vet ni om att

9/11/2008 10:46:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

systen till en SUPERMEGAKÄNDIS går i min klass? Det är faktiskt nästan så varje gång tycker jag, i dessa universitetskretsar. I Härnösand så umgicks jag mycket med min nollningsgrupp, däribland en kille i min klass vars brorsa spelar hockey i elitserien. Men det var väl inte så ballt om jag ska vara ärlig. Nu när jag har pluggat på distans så har jag egentligen bara umgåtts med ett par personer och det är de i min studiegrupp. Mitt examensarbete gjorde jag tillammans med en av dem, en väldigt trevlig och duktig tjej som jag jobbat ihop mig bra med. Hon flyttar runt hela tiden eftersom hon lever med en riktigt duktig hockeymålis som spelat i NHL, men även i Sverige och Danmark. Har fått höra många historier om livet som hockeyfru, framförallt i staterna... och det låter inte så häftigt faktiskt. Däremot så är det trist att hon har läst klart och lämnar mig ensam kvar att avsluta mina studier... Nu har jag alltså ännu en i min klass, vars ena syster är en superkändis som nyss släppt sitt senaste album, men även den andra systern är faktiskt artist. Och det var väl bara det jag ville säga, att det är roligt hur liten världen är ibland.

Etiketter:

4 hälsningar:

Anonym on 11 september 2008 kl. 16:56

När min storasyster gick gymnasiet i skellefteå ,hade hon en (ännu inte så känd) superkändis i sin klass. Nu mera är denne person känd över hela världen och även hennes lillasyster har börjat synas (och höras) i rampljuset. Kan det vara samma syskonpar kanske =)

Comment by Hanna on 11 september 2008 kl. 20:23

Det kan det mycket väl vara. Jag vet inte vart hon gått skola, men det kan mycket väl vara så att hon gick i Skellefteå :)

Anonym on 11 september 2008 kl. 22:34

Carolina Miskowski gissar jag pa

Comment by Hanna on 11 september 2008 kl. 23:04

mhm, mhm intressant gissning... :P

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers