Inte nådig

9/02/2008 11:08:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har haft riktigt ont i huvudet i eftermiddag och ikväll. Det händer typ aldrig. "Lija" har varit lite snorig någon dag och kanske är det min tur nu. Hoppas inte.. Det blev inget gym ikväll i alla fall, ingen ridning i eftermiddags heller (däremot så bakade jag bröd - gott, gott). Hoppas på bättre tur imorgon. Då är det älgjaktsfritt i skogen men jag lär ändå inte hinna ut den lilla stund Johan är hemma så jag siktar på en uteritt på torsdageftermiddag istället.  Håll tummarna för bra väder. Imorgon är det CORE och jag hoppas verkligen att den inte blir inställd OCH att jag är pigg och kry! Nu ska jag krypa ner i sängen och sova bort allt elände, bara Olivisen får sova också.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers