mm... Tahiti!

9/23/2008 09:23:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

God morgon

Jag är så trött idag. Har sovit uruselt, Olivia likaså. Men nu är det en ny dag och det är underbart vackert höstväder. Bara Olivia får sova en stund idag, så ska jag se till att ta mig ut och rida! Terapi.

Nu sitter jag och smuttar på en kopp te. Har för tillfället förälskat mig i Lipton's Tahiti. Det är ju för vansinnigt gott, vanilj och ananas har jag för mig att det är. Till det blir det en matigare muffins - därför att det är det enda huset har att erbjuda. Är i desperat behov av att handla med andra ord.

Olivia är kanske piggare idag? Eller hon är väl som hon var igår morse ungefär. Men hon har nog inte haft just någon feber i natt. Hon leker lite emellanåt, emellanåt ska hon bara bli buren och hon äter inte så mycket. I natt åt hon faktiskt nästan en hel flaska välling där vid tretiden, men då var hon väl utsvulten. Sen sov hon faktiskt till åtta så då fick vi äntligen lite sömn. I morse smuttade hon lite på vällingen bara. Har hällt bort många liter vid det här laget. Tror inte att hon lider någon större nöd - men jag har en känsla av att hon skulle vara lite piggare och gladare om hon faktiskt åt något...

Ikväll är det träning igen, pump med fel ledare så nu ska vi studsa runt lite, kasta stången och hantlarna omkring oss lite hur som helst och sedan ha jävligt ont av någon märklig anledning. Nej, förhoppningsvis så kommer man ihåg vilka muskelgrupper som ska jobba i de olika övningarna och vad man ska tänka på - då kanske det blir bättre?

Sådärja nu har jag skrivit på detta lilla inlägg i nästan en timme, med lite andra sysslor där emellan (läs: tröstande) så nu tror jag att jag ska ge mig.

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Jessica on 23 september 2008 kl. 17:01

Hej jag tänkte faktiskt att olivia var lite varm när vi satt och väntade i bilen. Bra att ni är hemma och att allt gick bra. Kommer och hälsar på någon dag i veckan.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers