SMS-terror!

9/22/2008 09:35:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

God Morgon

I morse vaknade jag av att jag fick två SMS samtidigt (så ingen behöver ha dåligt samvete för att ha väckt mig haha) av olika personer. Dels var det J som ville informera om att han nästan, nästan fick soppatorsk på väg in till jobbet, men klarade sig - och dels var det en vänlig själ som ville påminna om att hovis kommer idag. Så vi behöver med andra ord inte fundera över vad vi ska göra idag. Måste bara säga att framförallt Pion har fått MYCKET bättre hovar sedan vi bytte hovis. Bra var det att jag blev väckt i alla fall, för nu hann jag duscha innan Olivia vaknade. Sedan har jag fixat barnvakt eftersom lillan är sjuk, hon skulle nog inte uppsakatta ett par timmar i stallet idag...

Olivia har för övrigt haft hög feber hela natten, Johan bytte lakanen någon gång tidigt i morse eftersom de var sjöblöta, och det var samma visa nu när hon vaknade. Hon verkar inte vara förkyld, men är lite risig i sin lilla mage - så frågan är om det är tänder på gång eller vad det är... Hon har ju haft feber av den anledningen förut, om än kanske inte riktigt lika mycket. Just nu är det lite bättre då hon precis har vaknat efter tolv timmars sömn...

Etiketter: , , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers