Mysko!

9/30/2008 02:47:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Igår såg vi att Leo rivit sig på flanken. Det verkade inte vara speciellt djupt så det är absolut ingen fara, men vad tusan är det han gjort egentligen?

Eftersom han rivit sig, och såret såg väldigt jämnt ut så kollade vi skjulet så inga spikar sticker ut någonstans. Vi hittade inget konstigt och jag tänkte inte mer på saken. Idag tog jag in Leo för att jobba lite med honom och kunde då skåda saken närmare. När jag kollade som hastigast igår så såg jag två tydliga rivmärken bredvid varandra. När jag kikat närmare idag så ser jag att det faktiskt är fyra rivmärken, även om det bara är två av dem som har perforerat huden. Don sitter med 2-3 cm mellanrum. De går dessutom lodrätt, vilket är väldigt mysko. Hur har han kunnat riva sig så? Nu har jag gått igenom hagen och jag hittar inget. Nada. SÅ skumt! Dessutom har han han blivit skinnflådd uppe på korset, en större fläck men inte heller där annat än ytligt. Leo verkar då allt annat än bekymrad i alla fall...

20080930101  20080930100 20080930104 Visst ser det mysko ut... I wonder...

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Jessica on 1 oktober 2008 kl. 01:22

Det är nog Bjärven som varit i farten

Comment by Hanna on 1 oktober 2008 kl. 10:49

Haha jo det ser ju nästan ut så. Men nej, det tror jag faktiskt inte.. tror kusarna hade varit lite mer upprörda om han hade varit på besök ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers