Det är någon springer runt och snokar bland buskarna

9/11/2008 08:20:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Lille taxen låg och voffade här inne. Något som har blivit mycket sällsynt sedan vi flyttade ut hit på landet. Johan ropade till honom att vara tyst som vanligt, utan att reflektera över vad det egentligen var han skällde om. Jag anade oråd, och sekunden senare ser jag något i ögonvrån som rör sig i nyponbusken...

ATHENA!

Ha ha... den lilla rymmaren.. helt hopplös. Trodde i min enfald att det skulle räcka med två trådar nu när hon blivit så stor, men icket. Nu har vi satt en till tråd nere, men vi vet ju inte om hon går under eller hoppar mellan trådarna så vi får väl se om hon håller sig inne. Tack och lov så vågar hon sig inte så långt från mamsen ännu så det är väl bara att vänta och se vad som händer.

Måste fixa lite bilder på hästarna, men vår kamera gick sönder sist jag försökte... snyft.

Nu ska Olivia i säng, sedan ska vi krypa ner i soffan med något gott, se på Idol och en film tror jag. Får väl se om jag somnar, det hör ju inte till vanligheterna men just ikväll känns det som om att det är läge. Skulle vara skönt (det är skönare att somna i soffan, än att somna i sängen av någon anledning).

Etiketter:

5 hälsningar:

Anonym on 11 september 2008 kl. 21:33

*skratt* Ja, jag säger då bara det... Hon är sin mamma upp i dagen - den lilla rymmaren! =/ Hoppas hon inte har förstört något bara..?/Maria

Comment by lillebror on 11 september 2008 kl. 22:00

Det skulle vara ballefjanten då isåfall hon förstört :P Nånting är det i görningen..säker att athena är hemma nu syster? Sacha o Norna sitetr o voffar o tittar ut genom fönstret mot brorsans hus..Kan du kolla är du snäll :P

Comment by Hanna on 11 september 2008 kl. 23:02

Det är ju lustigt att Pion ALDRIG har försökt komma sig ut, här alltså menar jag ;) Nejdå hon förstör ingenting, möjligtvis vår middagsro hahaha..

Jag tror att det är lugnt faktiskt, inget mer rymningsförsök än så länge.. dina hundar har nog fullt upp med att hålla koll på storebroren tror jag..eller några andra ligister :P

Anonym on 12 september 2008 kl. 09:15

Jaa du här i Umeå så var hon ju en riktig rymmare och mötte mig ju oftast när jag kom med bilen =) Hon kröp och hoppade och hade sig och oftast så visste jag ju inte hur hon hade tagit sig ut! =) Tokhäst =)

Comment by Hanna on 12 september 2008 kl. 21:10

Just därför är det SÅ skönt att hon sköter sig så bra här :) Hon kanske har blivit klok på gamla dar helt enkelt :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers