skriva en biografi

9/19/2008 10:16:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Good morning,

I natt har jag drömt om Kvalitets, att vi skulle vara med både i kvalitetstävlan och fölvisningen.. hur det nu skulle gå till? Pion har ju passerat 6 år - med råge. Hur som helst så hade jag glömt mina ljusa byxor och ingen hade några att låna ut...Lite stressad dröm men men. För övrigt så är det mesta fixat, förutom byxorna då men det löser sig...även vädret ser lovande ut.

Idag blir det fokus på att göra klart uppgiften. Har gjort halva, men den andra delen verkar mer klurig. Först ska jag skriva en biografi om mig själv, sen ska jag analysera den på något sätt som jag inte riktigt har klart för mig.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers