Tjuvläser...

9/18/2008 10:55:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag håller ju egentligen redan på med två böcker parallellt, men jag fick en ny här om dagen och jag tjuvläser i den lite. Mest för att jag faktiskt kan läsa på dagen, fast Olivisen är vaken och så. Det är nämligen Annika Lantz 9½ månad och den är skriven som en dagbok med små korta stycken bara, som är vansinnigt roliga och man sitter och fnissar för sig själv. Jag visade precis Johan ett stycke ur boken:

"när du ligger där och yrar av smärta så tänk på att vi män måste raka oss varje dag. Inte en gång i veckan eller en gång i månaden, utan varje dag!"

Det handlar om ett tips hon får inför sin stundande förlossning. Men det intressanta är ju alltså vad karln säger. Det som jag visade för Johan. Han rakar sig inte varje dag, det är bra om han rakar sig en gång i veckan. Det beror INTE på dålig skäggväxt, utan på.. lathet? Eller så vill han bara inte pussas och kramas.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers