I brunsttider...

9/29/2008 06:01:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

..vågar man rida ut. Under älgarnas brunsttider alltså, eftersom det inte pågår någon jakt just nu. Nu har väl jägarna i mina trakter väl jagat klart ändå, men man kan ju aldrig vara säker- våra utflykter blir längre och längre! Idag hittade jag en ny väg som vi utforskade. Tyvärr valde jag fel riktning från första början och hamnade vid en vändplats, men jag ska utforska sträckan ytterligare en annan dag. Kul att hitta en riktigt bra grusväg så nära i alla fall. Har ju saknat bra vägar, men sedan jag hittade en liten stig genom skogen för nån månad sen har ju en ny värld öppnat sig.. Idag var en sån här riktigt härlig höstdag förresten, då man inte alls saknar tråksommaren med dåligt väder och en massa ohyra överallt. Ljuvligt!

20080929099

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 29 september 2008 kl. 20:44

Men herreguuud så avis jag BLIR Hanna!! =) Oj så underbart! Hösten är ju bästa årstiden som finns alltså - kan bara tänka mig vad fint det var ute i skogen idag! /Maria

Comment by Hanna on 30 september 2008 kl. 11:37

Vet du, jag red ju med Athena som handhäst igår förresten. Det gick super! Provade släppa henne någon gång i skogen, men hon börjar springa så långa svängar så vi blir så bervösa, jag och Pian...

Anonym on 30 september 2008 kl. 11:50

jaså?! Oj, är hon SÅ väluppfostrad Hanna? Gud vad bra gjort av dig! =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers