Vet inte vad...

9/16/2008 10:42:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

jag ska skriva om. Känner mig inte alls sådär superinspirerad faktiskt. Kläder får det bli. Det är alltid inspirerande.

Har köpt lite nya kläder till mig, och till Olivisen. Riktigt lyckade inköp - faktiskt. Sedan har jag ju hittat åt Olivias nya mössa, som försvann sekunden efter hon fått den! Det tog ett par veckor att hitta den och då har jag vänt upp och ner på hela huset många gånger vill jag lova...

P8250087 P8250092

Faktum är att nu har hon två stycken, jag blev less och köpte en till. Självklart dök första mössan upp samma dag!

Har bestället ett partylinne också. Det är illustrerat Avanna och just detta kanske inte är det hon lagt ned mest möda på. Hon har massor av superfina illustrationer. Vet bara inte vad jag ska välja. Så det fick bli denna variant tillsvidare. Vet att hon vunnit en designtävling på Lindex.

Köpte ett par manchesterjeans på HM, superfina! Rena rama 70-talet...  Blev även en kofta från samma ställe. Olivia fick vantar och en mysoverall att sova i nu när det börjar bli lite kyligare.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers