Konstigt

9/07/2008 11:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

hur en liten, liten detalj kan ställa till det. Det är nånting som jag inte lyckats ordna, och allting annat hamnar liksom i skymundan tills det blir gjort. Det är väl ungefär som när man har tappat bort nånting, och man letar och letar men hittar det inte. Först letar man intensivt, sen smyger det sig in i vardagen en tid och man går runt lite disträ och lyfter på saker och kollar lite här och lite där fast man låtsas liksom inte om att man letar. Sen kanske man hittar det och allt är frid och fröjd, eller så hittar man det inte och till sist faller det i glömska. Fast den här grejen, som jag inte letar efter utan snarare måste fixa, faller nog inte i glömska. Däremot så är det lite i låtsas stadiet nu. Jag låtsas att jag inte försöker fixa det  fast det gör jag visst.

Bla bla bla. Bruno.

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Jessica on 8 september 2008 kl. 02:45

Hur går det med boken ?

Comment by Hanna on 8 september 2008 kl. 08:38

Halvvägs. Den är bra.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers