Skönt ska det bli

9/04/2008 10:58:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

när CSN betalar ut studiebidraget för nu är jag less på att vara pank.

Lite surt är det ju att alltid behöva vänta så här vid terminsstarten, på att alla registreringar ska komma in... Men det är ordning på CSN, det har aldrig strulat för mig i alla fall.

Annat kan man väl säga om FK som lät mig vänta halva sommaren på pengar på grund av deras omorganisationer... Sen betalar de ut fel belopp och hej och hå. Tack och lov har vi världens bästa handläggare.

Nu ska jag sluta gnälla och gå isäng nu när jag äntligen fått mina alvedon efter många om och men. Fast det var tydligen på nåder. Och inte känns det bättre heller. Nej, sluta gnälla var det.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers