Trött

9/09/2008 10:22:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Sådärja. Nu har vi varit på gymmet och kört Pump, tyckte det var lite mesigt, ledaren var slarvig och förklarade inte hur övningarna skulle utföras, det var svårt att höra och, tja, helt enkelt inget drag. Så man har väl inte tagit ut sig. Men skam den som ger sig, ska dit bästa vecka också och lägga på lite mer vikt (på stången - förhoppningsvis ska min egen vikt minska lite haha...). Dessutom tror jag att jag kommer ha en jävulsk träningsvärk i benen ändå, för där är jag inte tränad alls tydligen. I morgon kör vi core. Det är mycket bättre (har anmält dig till nästa vecka, M).

Lite mer träning har det allt blivit idag, vi hämtade en pall (800 kg) pellets som vi handlastade på och av efter gymmet. Kom precis ihåg att det är DET vi ägnar vinterhalvåret åt - istället för att springa runt och bygga hagar... aldrig får man vila!

Nu har jag suttit och läst Den obeskedlige domaren, en lustig historia som dryper av satir kring författarens uppdrag som nämdeman. Fast han hävdar att det inte alls är satir förstås. Jag läser på datorn, har ingen skrivare så jag kan printa ut dokumentet och nu är jag så slut i huvudet och har trötta ögon så det får vara bra för ikväll. Jag har pluggat alltså, skulle faktiskt inte få för mig att läsa den boken på eget bevåg...

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers