Pump it up

9/17/2008 09:59:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Igår körde vi pump. Det var ett för jäkla bra pass. Väl avvägda övningar och genomgång av alla muskelgrupper med tydliga instruktioner om var och hur. Jag hade mer vikt på stång och hanlar och ändå har jag inte alls lika ont i kroppen idag, som förra veckan. Varför? Jag fick värma upp musklerna och utföra övningarna korrekt. Däremot så känner jag mig trött i musklerna. De har fått jobba - men man behöver inte ha ONT. Alltså, så där riktigt ont som om man hade sträckt precis varenda muskel (vilket man förmodligen har gjort).

Idag körde vi core. Fy fan vilket kasst pass. Sämsta hittils på mycket mycket länge. Det var inte upplägget det var fel på - det var det faktum att ja inte hade några skor och därmed inte klarade av att göra hälften av övningarna typ. Det var riktigt dålig beräkning där alltså. Vi hade en annan instruktör ida med ett annat upplägg - tidigare har vi kört lite mer pilatesaktiga övningar, lite mindre statiska övningar och det fungerade perfekt barfota. Man är ju ett naturbarn och tar alla tillfällen att sparka av sig skorna. Idag var alltså inte ett av dem. 

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers