..och hon vann på walkover?

9/18/2008 09:35:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

God morgon.

Efter en natt av underliga drömmar om road trips, döda rävar i diken, Storuman "under construction" och dess närhet (promenadavstånd) till Ringsele och fjällstugorna - samt en del annat obeskrivbart - så är vi nu på benen.

Dagen började med en våldsam brottningsmatch, jag behövde nämligen spola av Olivia under duschmunstycket och hon vägrade. Olivia vann de första två matcherna, efter en våldsam kamp, ett ursinnigt vrålande och med en slingrande teknik som är i det närmaste omöjlig att knäcka. Jag var nära att lämna WO, men skam den som ger sig. Jag vann den sista matchen utan övervåld och efter den segern var jag nöjd och Olivia ren och glad igen. Puh! Svårt att brottas med någon som man absolut inte vill skada, och som man vill ska förstå att det inte alls var så farligt egentligen.

Idag har jag inte planerat att göra något med hästarna, hinner vi ska vi försöka träna lite inför visningen men då måste Johan vara hemma och hjälpa till. Jag kan inte träna med båda hästarna själv. Däremot måste jag göra en inlämningsuppgift till skolan så håll tummarna för att Olivia sover länge och bra i eftermiddag. Nu ska vi äta frukost och sedan ska vi gå ut och leka en stund.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers