Today's list.

9/29/2008 09:04:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Humör: Glad, lugn, harmonisk...
Gjort: Pluggat, ridit ut i skogen, lagat middag, haft myskväll med lillgumman (kollat TV, läst böcker, lekt, ätit, 70% choklad...)
Planer: Närmast tänker jag titta på Idol från Boxer-hårddisken. Sen I ditt ansikte.                       Ser på: Färjan just nu, på femman. I väntan på Sambon så vi kan se Idol tillsammans.   Lyssnar på: Inget nu -Idag, Bon Jovi. Crossroads.                                                                                                                                           Läser: Just nu håller jag på att avsluta Jens Lapsidus Snabba Cash.                                     Dricker: Tahiti-té                                                                                                                                      Äter: Inget. Ska nog kirra en kanna té strax.                                                                                    Bästa: Ridturen.                                                                                                                               Sämsta: Att jag har lite svårt att släppa stressen över skolan*.
Barn: Positivt: Olivia är frisk, glad, pratar så himla mycket nu och förstår verkligen vad man säger till henne. Häftigt. Mindre positivt? Att hon alltid ska klättra upp på köksbordet...  
Väder: Det har varit underbart soligt och fint idag. Härlig höst!

*Konstaterade idag att jag blir mest stressad av mina klasskamrater som diskuterar i de allmänna forumen för båda kurserna. Herregud, ALLT är ju så KOMPLICERAT och SVÅRT och oj, oj hur ska man klara den där och den där uppgiften. I själva verket är det skitenkelt och alla gör det bara så himla krångligt. Märker jag när jag väl hinner sätta mig och GÖRA uppgifterna, efter att ha läst om dem i ett par veckor och undrat hur fan jag ska hinna med det där "som är så svårt" när jag har så lite tid. Däremot så är det mycket läsning och det tar tid, så det måste jag ju hinna i alla fall.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers