Morrn morrn

9/02/2008 08:57:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Här vaknade vi för en halvtimma sedan. Jag har verkligen sovit som en stock i natt. SÅ skönt! Annars hör det till det normala att jag ligger och vrider och vänder mig halva nätterna och kan inte sova. Drömde en spännande dröm i natt... där jag fick goda och spännande nyheter från någon. Vore kanske dumt att skriva VEM och VAD om det nu skulle vara sant...

Har inte planerat så mycket idag, ska hämta hem Leo nu på förmiddagen är det tänkt sedan får vi se vad det blir. Kanske hinner jag rida Pian också, det beror på hur lillan har tänkt sova. Kvällens PUMP har blivit inställd, men det finns ju inget som hindrar att vi går på gymmet i alla fall.

Vad gäller skolan så är det tänkt att vi ska ägna hela första veckan åt att beställa hem litteratur och bekanta oss med plattformen där alla kursmeddelanden och information läggs ut och där vi sedan lämnar in alla uppgifter. Det gjorde jag på en kvart igår. Man undrar ju vad de tänkt att man ska göra under resterande 19 timmar och 45 minuter?

Nu är det i alla fall en ny dag! Härligt, härligt. Nu ska vi käka frulle.

God morgon!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers