Septemberrea på O'learys

9/28/2008 07:56:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Det finns en person född på 80-talet som inte har sett Top Gun! Ja, det är sant. Så nu måste vi planera in en, eller blev det två (?) filmkvällar. Det var en annan film också... Hm. Ikväll blir det att bänka sig i TV-soffan i alla fall, det är ett som är säkert. Sedan är frågan om det är något sevärt på gång? Annars har jag säkert något kul på Boxer-hårddisken. Vi är ganska trötta, har ingen rutin på bakis-söndagar längre... Eller, på den gamla goda tiden kunde man ju helt enkelt stanna i sängen hela dagen. Idag var jag ju helt ensam när jag vaknade. Inte ens Ballefjant var hemma. Det var tyst och tomt och konstigt här hemma. "Kom hem familjen!" Fast jag fick tid att jobba med mitt skolarbete, bra för jag hade några examinerande uppgifter att lämna in idag. Sen kom Olivia hem med moster och mormor så jag fick en fikapaus i arbetet. Hann med lite mer skola då Olivia sov middag, sen kom farmor och farfar förbi och jag fick en liten stund ute i stormen med hästarna. Johan har haft nåt hockeygrejs hela dagen nämligen.

Ja så var ännu en helg över, nu blir det lugna tider ett litet tag framöver. Nu undrar jag egentligen bara, hur gick det egentligen med septemberrean?

20080927082 20080927095 Jag kämpade länge med att ta en bild där både min "nya" lugg och fina Avannatröjan syntes... Tonight i'm wearing this, står det på linnet som ett litet statement till alla modebloggares "Dagens" .

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 29 september 2008 kl. 10:16

fint!
massa kram från designern!

Comment by Hanna on 29 september 2008 kl. 11:05

Tack snälla Anna!
Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers