Jäkla mupp

3/16/2009 09:14:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

finns det bara en sköterska på den där jäkla vårdcentralen?!

Herregud.

Det är i och för sig bara andra gången jag ringt dit för Olivias del, och så får jag prata med samma sköterska som träffade henne sist och feldiagnosticerade henne.

Hon tyckte i alla fall att det vara bra att Olivia hostar hela nätterna, så det kan hon gott göra. Att hon sen inte får sova eller behålla sin mat på grund av hostan spelar ingen roll. Hon har ju inte hostat så länge. Bara några veckor… men det har ju varit ganska bra i några dagar.

Åh, jag blir så irriterad! Det är ju inte direkt så att man springer där i tid och otid får minsta småsak precis.

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 16 mars 2009 kl. 10:08

Stackars liten. Jag är en av dem som inte ger mycket för vårdcentraler. Tycker att jag för det mesta blivit väldigt märkligt bemött på de flesta VC jag varit på.

Comment by Hanna on 16 mars 2009 kl. 15:34

Måste dock säga att barnsköterskan vi har på BVC har varit hur bra som helst och det är SÅ tråkigt att hon slutar snart :( Men nej, det är ingen toppenservice man får precis...

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers