Godmorgon!

3/23/2009 08:01:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Om cirka 2 minuter sticker jag iväg till Arvidsjaur… Natten har varit sisådär, kom isäng tidigt men vaknade klockan fyra. Efter en stund insåg jag att det var mobilen som krävde laddning och ett nattligt eftersök påbörjades. Johan blev den som till slut hittade laddare…tack och lov! Men sen drömde jag bara mardrömmar, om min förra hund… som låg i en hylla fast hon är död sedan flera år tillbaka. Sen vaknade hon liksom till och det var bara creepy.. mycket skumt och mycket mera dröm men det är allt jag kommer ihåg. Någon timme senare vaknar Olivia, hon vill byta blöja säger hon, för att hon har bajjat.. det hade hon inte men vi bytte ändå, gav henne en flaska och la i säng henne. Efter en liten stund fick Johan gå upp och byta på henne igen, då hade hon lyckats med det hon förutsatt sig… Så vi hann väl sova en liten stund till allihopa innan det blev dags att kravla sig upp. Nu är det dags att packa ihop och åka! Fast nu är jag hungrig..hmmm..

Ha en toppenfin dag!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers