mm mm mm

3/13/2009 10:49:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Fredag den 13. Då lagar man inte mat för det är för riskabelt. Därför blev det Thai till middag. Knepig känsla att vara hungrig, men samtidigt känna sig absolut proppmätt så fort man börjar äta. För Johans del blev det en palt på det också.. han är hopplös och jag fattar bara inte vart han stoppar allt. Själv är man glad att man får i sig något över huvud taget, men jag lovar att jag tar väl hand om och lagrar varje liten kalori.

Sen blev det glass till efterrätt men jag var så proppmätt.. men jag åt ju glass till lunch också så ingen fara på taket (och hmm ja det är väl kanske inte bästa lunchen då.. men det fanns faktiskt inget annat hemma som gick fort nog att fixa i kristider!)

Nu bakar jag en tårta. Med risk för att misslyckas kapitalt med tanke på dagen och så. Det blir väl lite kalas i helgen antar jag. I morgon blir det nog rätt så lugnt på dagen, kanske är jag inte ens hemma. Sen har jag bjudit några stackare på middag, de har så fullt upp med vindelälvsdraget och SM-pimpel så då passar det ju bra att dom kommer hit sen och får i sig lite mat, la familja. “Missarna” & co. får väl komma hit på söndag, jag messar en tid, ok?! Sen blir det väl lite drop in antar jag, men det är ju inte så mycket att fira längre – jag menar hur många gånger ska man fira sin 25 – årsdag egentligen? Nu ska jag fixa lite med tårtan.

Enough, godnatt på er!

Etiketter: , , ,

3 hälsningar:

Anonym on 14 mars 2009 kl. 00:02

Skyndar mig att vara först ut!?!?! Tusen grattiskramar från oss till dig!!!
// Martina, Jonna och Jill

Anonym on 14 mars 2009 kl. 10:11

Får lov att gratulera. Det är ju inte fullt så kul att fylla år som vuxen som då man var barn. men det är ju trots allt din födelsedag så fira på.

Comment by Hanna on 14 mars 2009 kl. 15:00

Ja Marina du var nog först, tror Johan var lite senare ;) Tusen tack!

Jag gör så gott jag kan Emilia! :D Tack, tack!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers