Alltid lika skönt

3/05/2009 05:18:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har tvärfixat med några uppgifter som skulle lämnas in idag och nu är det klart. Synd bara att jag har kvar ett par uppgifter som ska in på söndag, men det kanske jag hinner någon stund imorgon och på söndag då. Varför vara ute i god tid?

Annars har vi hunnit städa och bada på förmiddan, sen varit på mitt jobb och hälsat  på en sväng. Jag blev alldeles slut – jobbigt att ha med Olivia säger jag bara! Hon hann vara överallt! Tappade till och med bort henne en stund då hon sprang in på arbetsförmedlingen/försäkringskassan som jag sitter vägg i vägg med… och kopiatorn kan behöva lite service. Nu ska vi käka lite, handla och sen ska jag väl se grey’s från igår och självklart måste jag se Lyxfällan eftersom Hibbs är med. Skulle jag få tråkigt så ligger här en splitterny färsk Ridsport och bara väntar..samt två nya böcker som jag är otroligt nyfiken på!

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 5 mars 2009 kl. 22:26

Jag såg Lyxfällan, men vem tusan ÄR hon Hanna?? Ska man veta vem hon är eller?? =) /Maria

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers