Flashback 6

3/17/2009 02:04:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

13 juni 2007

Regnblogg

Jag är en dålig bloggare. Rätt värdelös faktiskt. Fast idag regnar det så nu kan jag passa på att skriva lite.

Aktuellt just nu är:

7 dagar kvar till bebis. Fast då kan man ju räkna till ytterligare 14.

14 kilo har jag gått upp så här långt. Hoppas den trenden håller i sig för då är jag nöjd. Eftersom bebis med allt lär väga ungefär 13 kilo.

Jag har varit superfrisk under hela graviditeten och bara haft lätta besvär av sådant som foglossning, halsbränna och vattensamling. Det är SKÖNT. Hoppas få avsluta dessa 9 (10) månader lika bra! Gärna snart också. Vi längtar lite faktiskt.

Vi har köpt en diskmaskin så äntligen ska det bli nån ordning här i huset! Hoppas den kommer i veckan!

Jag har en present till Johan. *sssscccchhhh*

Ska Pion få bli mamma? Vi hoppas ju det! Så nu dejtar hon en hingst varannan dag för att komma igång så hon kan åka ner till staaaan för semin. Hon missar ju all action men men...

Det går framåt med badrummet! Ikväll läggs sista raden, sen ska det bara fogas, städas och all inredning tillbaka... Hinner vi klart?

Måste fixa tvättstugan - bänken - också.

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Jessica on 17 mars 2009 kl. 21:28

Hur gick det med badrummet.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers