Trötter!

3/28/2009 03:14:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Blev akut supertrött just nu jag, så jag ska nog gå och vila en stund. Blir familjemiddag ikväll, istället för vännerna – men det blir ju bra det också. Vi skjuter på den planerade middagen nån dag, minstingen som skulle komma har nämligen fått feber.

Johan är så himla glad just nu, undrar precis vad det beror på..hihi. Att han äntligen lyckats köpa en skoter efter all vånda! i morse slog han upp ögonen och sa, undrar om det finns en instruktionsbok på nätet? Sen drog han fram laptopen och började leta… tänk om vi hade skotern på gården istället. Snart…

Nej, jag har uppenbarligen inget att skriva om idag så nu ger jag mig..

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers