Hockeykväll….

3/23/2009 08:11:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ikväll ser vi hockey såklart. Just nu 0-2 mellan Skellefteå och Färjestad. Det hade ju vart bra om Skellefteå fick vinna denna match.

Annars har det varit en ganska lugn dag och kväll, vi har pysslat lite efter jobbet, ätit middag och Olivia har badat. Jag är konstant hungrig idag av någon anledning. Så nu ska jag äta något, sen ska jag lägga mig med Olivia som fortfarande inte kommit i säng. Men det blir ingen tidig morgon imorgon så det är ingen större fara…

Vad gör du ikväll?

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 23 mars 2009 kl. 20:19

Jag har en träff med soffan efter en aktiv dag med småttingarna =) /Maria

Anonym on 23 mars 2009 kl. 22:07

Å de är som vanligt trevligt att va Färjestadssupporter! =)
// Martina

Anonym on 24 mars 2009 kl. 10:23

haha ja nästan, förutom halshålet i hänget då ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers