Zzzzzzz

3/24/2009 10:26:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I natt har vi sovit som stockar allihopa tror jag. Om inte J har varit uppe med O i största hemlighet, men det tror jag inte. Var tvungen att kika in hos Olivisen strax före nio för att kolla om hon levde – det gjorde hon och en halvtimme senare kom hon traskandes med en overall i högsta hugg. Hennes största intresse just nu är att klä sig i jackor och overaller inomhus. Kanske har vi för kallt? Idag värker min ena höft, annars har jag ju varit i fin form länge nu (bortsett från förkylda lungor som aldrig blir bra). Det är skönt. Inte att höften värker, men att det över lag är ganska bra med det mesta. Får se om en tur på Pionen idag gör det bättre, eller sämre? Får se, får se… Annars så blev det en hemma dag idag, hade funderat på att jobba en extra dag eftersom jag blir borta på torsdag, men har inte kommit ihåg att fixa barnvakt så då sket jag i det helt enkelt… ha.

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 24 mars 2009 kl. 21:56

vart är du på torsdag då?/mordin

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers