Jahaja

3/26/2009 05:42:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har jag övertygat min läkare om att jag INTE behöver bli sjukskriven, så nu hoppas jag min chef håller vad hon lovat. Jag måste nämligen ta det lite piano ett par veckor, men det finns inget som hindrar att jag jobbar hemifrån, bara jag kan vila ordentligt efter maten och så. Så jag ska försöka jobba hemifrån nästa vecka, sen är det ju semester!

Sen får vi göra ett par tillväxtultraljud också, för att se så den lilla krabaten där inne växer som den ska – vilket den bör göra men det är ju kul att få kolla igen ett par gånger eftersom lillgrodan var så blyger första försöket!

Bilen är servad (men vi hann inte fixa avgassystemet), jag har köpt mina halltapeter (sååå fina!), Olivia har köpt sig en skoterhjälm och så var det det där med skotern. Handlarna i stan hade inget intressant, men det hade vi inte väntat oss heller. Men förhoppningsvis löser det sig imorgon!

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers