Dubbelbokad som vanligt..

3/09/2009 09:00:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag kommer hovis och naturligtvis lite senare än vanligt så nu måste jag boka om en annan tid…typiskt! Men nu måste jag iväg en sväng, jag ska jobba lite idag också emellanåt så Olivia ska på dagis, en kortdag idag.

Vad ska du göra idag?

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by Jessica on 9 mars 2009 kl. 16:20

Ja jag har jobbat idag och ska montera radion i mazaratin och det lär ta ca 5 min sen ska jag packa för att återvända till metropolen Norsjö, har nu varit på hemmaplan sen kl 21 på söndag kväll så det känns lite som att jag nästan inte hunnit landa innan jag ska vända.Ja just de måste gå till grannen och kolla om han kan va djurvakt när jag e på draget. Föresten det var någon som lämnat en halv kaka i min väska känner du någon som e så snäll och fixar färdkost till mig :-).

Comment by Hanna on 9 mars 2009 kl. 16:27

Hade de inte varit billigare att ta ledigt en dag!

Jaså, var JOHAN så snäll och generös..det var värst!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers