Vila

3/31/2009 10:22:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Just nu ägnar jag mig åt det tråkigaste. Vilan. Fatta hur tråkigt är det inte att stiga upp, äta frukost och sedan lägga sig igen! Ok, första dagen känns det ganska lyxigt, men nu är det bara urtrist. Det tycker Olivia också. Så då hittar hon på extra mycket bus. Vissa saker får man ha överseende med, men andra måste man stoppa. Som nyss då hon sköt iväg rumsbordet till TV:n, kröp upp på det får att nå alla knappar som hon inte når annars… Det slog mig just nu att hon kanske skulle uppskatta att se TV en stund då jag ändå bara vilar.. nu är det till exempel “Ningning” (Pingu – pingvin). Baj baj Ningning säger hon. Uppenbarligen ett uppskattat program. Föresten tycker bebisen att det är urtrist också. Den sparkar så datorn gungar då jag lägger den på magen för att skriva lite.

Snart har jag vilat klart och då tror jag vi ska gå ut, kanske Olivia är sugen på att rida en sväng igen?

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers