Filmen

3/05/2009 08:38:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ja, vi såg ju Män som hatar kvinnor igår! Sjukt bra film det där, med svenska mått mätt så var den outstanding. Men, som systeryster sa – något Norsjömål fick vi inte höra… Nu ser jag fram emot att faktiskt läsa boken. Nej, jag hör konstigt nog inte till dem som har läst Stieg Larsson-trilogin, allting har sin tid.

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 5 mars 2009 kl. 11:07

Du Hanna då har du något att ser fram emot!! Böckerna är så ruskigt ruskigt bra!! Jag har dock INTE sett filmen, men måste ju göra det såklart!/Maria

Comment by Hanna on 5 mars 2009 kl. 17:20

Låter bra det! jag bestämde att jag inte skulle läsa dem eftersom det skulle bli film, man brukar ju bli besviken då man ser filmen av en bok man läst.. MEN nu har jag hör flera som sagt att filmen var lika bra eller bättre så gå och se den! :)

Anonym on 6 mars 2009 kl. 08:11

Ja precis vad jag också tänker när bok blir film! Men jag måste måste se den! =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers