Fjällplanering!

3/31/2009 10:06:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Eftersom vi inom en snar framtid åker till fjällen en vecka så börjar det vara dags att planera det hela.

A) Vi måste ha packat och klart kvällen innan. Jag åker nämligen före resten av familjen på morgonen eftersom jag har ett jobbmöte i Arvidsjaur, så de får hämta upp mig där. Det innebär att jag inte kan vara hemma och se till så vi kommit ihåg allt. På den punken är vi HELT övrens.

B) Alla ni som ska följa med: Vi åker alltså på fredag förmiddag, mig har Johan lovat hämta upp vid lunchtid i Arvidsjaur så då vet ni ungefär vilket tid som gäller… beroende om ni ska in på Dollar, eller inte.

C) Alla ni som ska följa med: Igår försökte vi underlätta planeringen genom att bestämma att morsan får stå för all matlagning. Men det gick hon konstigt nog inte med på?  Så alla bör ju förbereda minst en middag att bjuda resten på. Sen måste man ju ha med lunch och frukostmat också. . .

D) Det innebär att jag borde ägna denna lediga dag till lite förberedelser..

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 31 mars 2009 kl. 18:34

Va!! gick jag inte med på det, va konstigt. 14 mil till Pizzerian varje kväll och vi är 6 st som delar på bensin, det funkar väl./mordin

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers