Planer

3/03/2009 09:51:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

När man ändå har så lite att göra på dagarna och bara sitter hemma så kan man ju inte låta bli att planera lite. Nästa akuta projekt i huset är hallen, förrådsentrén. Den måste fixas innan sommaren, för när det kommer en ny bebis så kan inte Oliva ha alla sina grejor vid skötbordet längre för där är det fullt! Som det ser ut nu så har hallen varit ett projekt vi skjutit åt sidan länge, mycket på grund av golvet. Nu tror jag vi får se till att fixa allt utom golvet åtminstone! Tänker mig att all mörk furu ska bli alldeles vit och fin, så vi får in lite ljus! Sen en tapet som är ljus och pigg, gärna typ turkos.

20301786_m Rusta.se!

Det blir alltså vitmålad träpanel på halva väggen och tapeten ovanför. Sen ska det upp en massa krokar och smart förvaring för alla kläder och skor… finns hur mycket yta som helst så det är väl bara ekonomin som får styra vad det blir. Har mina planer dock!

Golvet hade vi tänkt dra in golvvärme så det torkar bra där man kommer in med skorna. Kanske kan man tänka sig bara en del med golvvärme & Klinker eftersom det är så långt och stort… ja vi får se, men prio ett blir att tapetsera och måla så vi får upp hyllor och krokar.

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 3 mars 2009 kl. 19:18

Åh, jag älskar den där tapeten från rusta, den är ännu finare i verkligheten!
Cesar har dock inte gått att övertala till turkosa tapeter så jag hoppas att ni får göra det fint med turkost istället. Ha det! Kram

Comment by Hanna on 3 mars 2009 kl. 20:48

Tack och lov är Johan rätt så lättflirtad ;) Eller så vågar han inte säga emot hahaha. Låter bra att den är så fin som jag hoppas, har bara sett den på bild och det blev då väldigt bra.

Sköt om er, Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers