Tröttast

3/17/2009 06:59:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Åh idag har jag varit såå trött! Helt ofattbart att jag tagit mig igenom dagen. Ägnade i princip hela dagen på jobbet med att läsa en massa lagtexter, finns så mycket som inte fungerar just nu eftersom ingen vet sin egen egen roll i arbetet. Tråkigt, speciellt eftersom man då lastar över allt på oss som inte har tid, resurser eller möjlighet att lösa andras problem egentligen - vi har nog med våra egna! Men förhoppningsvis ska allting ordna sig så småningom. Jag vill i alla fall ha svart på vitt, vilket vårt ansvar är och vilket ansvar övriga inblandade aktörer har.

Olivia har så svårt att sova på nätterna. Hon bara hostar... Nån gång tidigt i morse kom hon in i sovrummet efter att ha varit vaken och ledsen många gånger om. Hon kröp ner i min säng och slocknade, då sov hon djupt minsann... när hon skulle upp och på dagis i alla fall! Men hon har överlevt både dagis och sin första start i Lilla Vasaloppet (med morfar och pulkan), så nu har hon en guldmedalj!

Få se om vi ska på nån föräldragruppsgrej imorgon, sjukgmnasten ska visst informera och vår mycket förvirrade BM tyckte vi skulle vara med även om det var för aprilmammorna egentligen? Men det kan ju vara intressant även om det känns som om att vi gör allt i fel ordning. Har ju inte ens varit på någon koll sedan inskrivningen...

På torsdag har jag medarbetarsamtal och ska planera inför framtiden, så man får ju hoppas att det finns någon framtid hehe..

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 17 mars 2009 kl. 20:15

Men får tjejjen ingen HOSTMEDICIN så hon får sova?!?! Lilla vännen...=/ /Maria

Anonym on 17 mars 2009 kl. 22:57

Haha, ja han spurtade på bra morfarn! Lite vinnarinstinkt tror jag de var som hastade förbi målgången bland de allra första! ;) Hoppas du känns piggare i morrn! Nu ska jag äntligen krypa ner i min renbäddade säng efter ett ljuvligt bad! Många kramar!
// Martina

Comment by Hanna on 18 mars 2009 kl. 10:04

Nja det vi ger henne räcker inte riktigt till... :(

Jag hörde att de tog ett ärevarv också! ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers