Omotiverad

3/29/2009 03:05:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vet inte riktigt hur jag ska motivera mig att studera, för just nu finns ingen ork eller lust alls. Egentligen borde jag vara precis hur motiverad som helst, för om ganska precis två månader bara så kan jag plocka ut en finfin examen (om sanningen ska fram så kan jag plocka ut en fin examen redan nu, men jag sparar mig till den finfina). Förutsatt att jag orkar med sista rycket. Det är så simpelt, jag har gjort mina examensarbeten, jag har bara A-kurser att läsa, vilket verkligen är hur basic som helst då det bara är grundnivå och man kan i princip göra det i sömnen. Men man måste faktiskt göra det… Det är nog för enkelt, för basic, för tråkigt… Det finns väl en anledning till varför man sparar utmaningarna till sist antar jag.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers