Strålar ikapp med solen?

3/31/2009 01:35:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vädret är ju riktigt fint idag alltså. Vi har varit ute en stund. Tyvärr så strålade inte Olivia ikapp med solen precis. Det gick som inte att göra något rätt.. men vi hann då mocka lite i stallet, borsta upp Pion som hårar nåt kopiöst, rida en liten sväng, mota in Athena i hagen igen när hon var på väg att krypa ut, och lite sånt. Men om vi hade särskilt kul vet jag inte, haha.. emellanåt kanske! Nu vilar vi och det var nog välbehövligt. Tyvärr känns det som om jag ska gå av på mitten och då har jag bara gått två varv runt ridbanan med Pion och Olivia. Sen fick jag rida ungefär lika länge själv, lilla damen var inte på humör.. och då pratar jag inte om Pion. Nu ska jag kika lite på en C-uppsats.. spännande!

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers