Go och gla’

3/24/2009 01:43:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

inte ja’!

Har en sån fantastiskt deppig dag faktiskt. Tur att det går över.

 

Eftersom jag inte har direkt lust med att göra någonting, så blir det inte mycket gjort. Men jag har i alla fall läst ut en bok som var så grymt bra och sorglig – inte bra för humöret men bra för själen. Jag ska recensera den med mina varmaste recensioner som en måste-läsa så småningom. Fast jag har nog tre andra böcker att recensera först. Just nu går det nämligen undan i läsbranschen. Konstigt, eftersom jag somnar så fort jag läser.

Nej, nu ska jag återgå till deppandet, och kanske börja på en femte bok.. har precis varit ute en stund. Blåser lite elakt idag, men annars är det ju fint “som vanligt” dessa dagar.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers