Rapport

5/31/2009 09:12:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag var Pi otroligt frustrerad ute i hagen, hon gick runt och var irriterad och hade ingen matro. Antingen hade hon något irriterande flygfä omkring sig, eller så var det något annat. Inte så gott om flygfän i detta blåsväder men vi vet faktiskt inte. I övrigt så ser det inte ut att bli något ikväll heller, hon såg mer redo ut igår. Nää... Vi är inte ett dugg övervänt här...

Annars har vi haft fantastiskt väder! Varmt och soligt, skönt med blåsten faktiskt. Olivia premiärbadade ute i poolen och tyckte det var hur kul som helst! Vi har haft ett litet pottgenombrott idag också, så det har varit en bra dag. Ja, mors dag är det ju också! Jag fick frukost på sängen och ett fint halsband. Sen har vi åkt och uppvaktat våra mödrar lite, då fick vi tårta på ett ställe och middag på ett ställe. Så Johan som uppskattar både mat och fika är också nöjd med maten. För min del så är nästan allt ätbart oerhört överskattat just nu. Jag skulle kunna leva på bär och frukter.

Etiketter: , ,

2 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 1 juni 2009 kl. 10:50

Men du Hanna, var hon så förra gången med eller är hon annorlunda denna gång? Åh lyllo dig att du känner att du vill leva på frukt och bär - det skulle jag också vilja känna!!! =) /maria

Comment by Hanna on 1 juni 2009 kl. 10:59

Ja det var nog ungefär så här sist också..

Ja, det vore ju fantastiskt om man fick behålla den känslan EFTER graviditeten men det betvivlar jag starkt.. ;) Det är nu då man behöver äta annat som man inte vill..haha

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers