Vad hände?

5/04/2009 04:08:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I flera månader har jag varit helt ointresserad av skor. Det är liksom inte normalt, eftersom det väl är det enda jag samlar på?

Men så nu idag, så vips har jag hittat tre par som jag faktiskt vill ha! Först i morse fick jag för mig att jag ville ha espandrillos, surfade runt lite men hittade inget fint. Tills jag kikade in på HM och faktiskt hittade ett par enkla fina… i olika färger!

DXL705_68161_56003_99_9999

Skulle passa perfekt till mycket. Bara 149 :- Hoppas de är skönare än många andra av deras skor..

Sen hittade jag två par till också, på annat ställe.  Visar sen..

Det är vår!

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 4 maj 2009 kl. 18:24

Låter sunt med nya skor! Måste också inhandla nya!!!
Ha det bäst! // Martina

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers