Helg

5/08/2009 08:14:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu är det helg och skönt är väl det. Men först måste jag gräma mig en stund över att min sambo inte har telefonen på sig när han borde. De har nämligen ringt från Bussgods idag, min cykel ligger där och väntar. Och det får den ju göra nu hela långa helgen…Det kommer säkert att vara hur fint cykelväder som helst i helgen. Ååååååhhhhh. Jaja. Inte mycket att göra åt det nu. Kan väl gräma mig lite över bussgods också, som inte har uppdaterat sin paketsöksida, för jag kollade faktiskt i eftermiddag för att se om den kommit fram, ifall att… det hade den inte. Fast det hade den ju.

Vi ska väl ändå tapetsera klart i helgen, om inte Johan får jobba hela tiden förstås.

Idag har vi mest skrattat och fnissat hela dagen på jobbet, men ändå fått en hel del bra gjort. Sen slapp jag ju köra till stan som paket bud – TACK FÖR DET!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers