Ledig dag!

5/14/2009 03:06:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har vi tagit oss en riktigt ledig dag! Mysigt. Vi har varit ute och lekt i lekparken, cyklat en runda, matat hästarna med gott grönt, och kastat sten. Det är alltså Olivia som har bestämt dagens sysslor. Igår kväll så ramlade hon ner från bron, och vrickade foten eller något, för sen ville hon inte gå på den i alla fall. Var lite orolig imorse när hon vaknade för hon hade fortfarande ont, men det gick över efter ett tag, så vi har ju kunnat leka! Nu har lillan snart sovit i tre timmar, inte oväntat för hon var så himla trött. Ändå sov hon tolv timmar i natt utan att vakna en endaste gång (eller i alla fall utan att väcka mig..)!  Själv har jag legat ute på baksidan och sovit, med Baloo som sällskap. Ett tag var det så hett att det blev nästan olidligt, men precis då jag tänkte ge upp fick jag lite skugga från träden.. då blev det nästan kallt istället!

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 14 maj 2009 kl. 22:03

Låter som att ni haft en härlig dag :) Här har det blåst så vi har hållit oss inne i största möjliga mån. Skönt att det inte var något alvarligt med Olivias fot.
Nu kallar soffan på mig.
Kramar Josefin

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers