Tidsfördriv…

5/25/2009 12:30:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag stal den här utmaningen helt enkelt för att ha nåt att göra medan jag väntar på att Olivia ska somna, fast egentligen så uppmuntrar hon ju alla att delta..

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
- Jag skulle blir skuldfri, sen skulle jag bygga ett nytt stall, en stall- & gårdsplan, en ridbana, bastu och badtunna, en terass på framsidan av huset och lite annat smått och gott i projektväg. Sen skulle det garanterat bli en hel del resor… och en ny bil kanske. Och en hästtransport…                                                                                         Har någon någonsin kallat dig lat?
- Det var nog längesen, men garanterat nångång..
Vilken svordom använder du mest?
- Fan, skulle jag tro.
Tittade du på tecknat när du var liten?
- Självklart
Hur många syskon har du?
- 3 styckna 
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
- Finns en tattoo inplanerad, eller två egentligen.                            Vad har du för väder just nu?
- Soligt, rätt varmet men ganska blåsigt. Fast vi har hållit oss inomhus idag.
Vad åt du till middag lunch senast?
- Middag igår blev makaroner med ost… och så delade jag en burgare med Olivia. Lite skum blandning. Lunch åt jag senast i förrgår, då blev det älgskav och ris.
Kan du vissla?
- Javisst kan jag det..
Vilken film kan du alla replikerna till?
- Pretty Woman, Dirty Dancing och Där floden flyter fram.
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
- Fem idag
Har du en stationär dator eller en bärbar?
- En bärbar
Vilket var ditt favoritämne i skolan?
- Idrott & bild                                                                                                           Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
- He orn se
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
- Vi äter oftast älg och då har jag inte dåligt samvete, värre när det blir annat. Men inte så mycket för djuren som för miljön.
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
- Absolut ingen aning. Kan inte tänka mig något svårare att komma på än bra pojknamn..
Har du åkt moped någon gång?
- Jorå. Både åkt, kört och haft. Men senast jag åkte (innan jag började köra själv) så slutade det med rejält uppskrapade knän, minns du det syster? Annars finns ärren kvar som bevis…
Vad lyssnar du på nu?
- Barnprogram!

NU ska jag SOVA!!!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers