Ok hästen nu är det fritt fram…

5/28/2009 10:22:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

..nu är jag “ledig” till på tisdag, så det passar alldeles utmärkt med fölning nu tycker jag.

Men Pion gör precis som förra året, förvarnar tidigt och håller oss på sträckbänken! men det är väl lika bra att börja träna på vaknätter redan nu… Lite mer spänt juver idag än igår, men testet ger samma utslag och jag ser ju att mjölken inte är färdig. 2 dagar kvar till tidpunkten förförra årets nedsläpp – vilken tid ska hon hålla denna gång?

I natt har vi videoövervakning igen! Igår så fungerade nämligen inte sändningen, vilket vi antog berodde på stormen. J fick springa ut i stallet och kolla läget (och antennen ifall det var nåt fel) men så idag när jag var ute så såg jag att någon lyckats stänga av strömmen till kameran… så vi hade kanske slupppit springa ut i nattens stormande…haha.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers