Yes!

5/21/2009 09:57:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Sambon slipper jobba imorgon (peppar, peppar man vet aldrig..)! Men han slapp i alla fall det planerade jobbet. Det känns bra eftersom han jobbat så krövla mycket ett tag.

Sitter och väntar på att Olivia ska helt säkert ha somnat. Det har varit tyst läääänge, men när jag stack in näsan för att kolla läget för ett tag sen så möttes jag av ett “Hej”.  Men stalledrängen är ute i stallet och stökar, tänkte hinna dit och kolla läget på Pionen innan det blir kväll där. Inte har vi hunnit med hovarna idag heller, men nu hinner vi ju det imorgon så det ordnar sig.

Konstaterade precis att jag har lite lång”ledigt”. Om man bortser från studier (vilket jag gärna gör nu för tiden) så jobbar jag inte förrän på onsdag. Men på tisdag ska vi till stan, och det brukar sällan vara vilodagar.  För övrigt ser min arbetsvecka ut som följer: Arvidsjaur på onsdag och Skellefteå torsdag. En bra vecka skulle jag tro.

Nu vågar jag nog tro att hon somnat..

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers