Slödag..

5/04/2009 09:15:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Oj herregud så trött jag har varit idag. Kunde knappt lyfta armarna på förmiddan och när Olivia sov efter lunch så kan jag lova att jag gjorde det också! Somnade ute i solen, vaknade och huttrade lite och kröp ner inne under täcket istället… Toksovit kan man säga att jag gjort. Jobbigt med långhelg…

Imorgon ska jag till BM på morgonen, sedan jobba hemifrån förmiddan (har lite mycket jobb just nu..) och på eftermiddan tror jag bestämt att det är dags att träffa alla mammor och bebisar från Olivias föräldragrupp igen! Ska förresten fråga om det imorgon, om vi inte ska ha någon grupp denna gång eller? Har nämligen inte hört talas om det ännu.. tycker det borde dra igång snart.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers