Twins...

5/10/2009 10:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vi har sen i februari då och då fått ägg som är dubbelt så stora som de andra. jag har såklart trött att det är vår Brahmahona som lagt dem. Hon är nämligen dubbelt så stor som de andra. I morse fick jag dock klart för mig att det inte är hon, eftersom hon låg inne i stallet och höll Pion sällskap då hon värpte. Det var ett helt vanligt ägg... Nåväl, igår så knäckte jag det första storägget när jag skulle laga mat. Det var ett tvillingägg! Två äggulor trillade ut, tror vi måste låta någon ruva på tvillingäggen...coolt med en höna som bara lägger tvillingägg!

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Jessica on 11 maj 2009 kl. 17:43

Spännand, men jag skulle inte pröva tänk vad trångt det ska bli

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers