Godmorgon!

5/13/2009 08:26:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu har jag cyklat en sväng till dagis, så dagens träningspass är avklarat. Flåset är inte det bästa alltså.. Hunden har fått mat och morgonjympa, hästarna har fått mat och Pion har fått komma ut. Leo anföll ett träd för att klia hals och svans så jag antar att det är dags för honom att mumifiera sig inför sommaren… så hinner jag ska jag laga täcket hans idag, tog fram det och det var några små hål i det… Nu är det dock en stunds jobb som väntar, och sedan har jag en skoluppgift som jag MÅSTE göra klar.

Vad gör du idag?

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 13 maj 2009 kl. 08:59

hmmm jag har också lämnat storebror en stund på dagis och ska nu njuta av lite kaffe i soffan medan Lucas leker. Sen blir det barnvagnspromenad för hela slanten och sen utelek med C och hans kompisar! =)/maria

Comment by Erika on 13 maj 2009 kl. 09:28

Vad duktig du är som cyklar och håller igång, det blir tyvärr allt för ofta som man kommer iväg lite sent och hoppar in i bilen av gammal vana. Måste bli en förändring.

Jobbar och står på idag, är soctant dagen till ära.
Kram/ Erika

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers