Godmorgon!

5/18/2009 09:14:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Usch vilken natt, men Olivia har fått sova – det är huvudsaken! Själv har jag vridit och vänt på mig, sprungit på toan i tid ch otig och brottats med bebis i största allmänhwt.. i grund och botten beror det på att jag är lite för stressad just nu. Det är inte så bra och jag måste försöka plocka bort lite arbetsuppgifter som jag ändå inte borde göra.

Nu ska vi strax trampa iväg ner till dagiset och höra va de har att säga.

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Erika on 18 maj 2009 kl. 11:15

Det är ju det jag har sagt hela tiden, du ska inte ta på dig sånt som inte ingår i dina arbetsuppgifter. Just nu så tillhör du inte flyktingmottagningen. Punkt slut. Ta hand om dig själv och de dina, det förtjänar ni. Kram/ Erika

Comment by Hanna on 18 maj 2009 kl. 21:04

I know... du har ju rätt såklart! Men jag ska göra ett seriöst försök att avstyra "det andra"... Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers