Godmorgon..

5/20/2009 07:00:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vad jag skulle vilja byta mornar med Johan. Bara stiga upp, dra på sig en hålig t-shirt, arbetsbyxorna och åka. Men nej, upp ska man förstås. Mata jycken, träna densamme. Han ska gå ut. Hästarna ska ses till, Pion ska gå ut. Bilen måste köras upp till huset så jag kan bära dit hunden, orkar inte släpa hund, vatten, liggunderlag och annat ända ner till garaget… Frukost måste jag kasta i mig, annars blir det inte mycket gjort resten av dagen. En morgontrött Olivia ska väckas, kläs och göras iordning för dagis. Sen måste man klä sig själv förstås, gärna hinna duscha….och sånt. Ja sen är det bara att slapa ut hund, barn, alla grejor so ska med och susa iväg på dagis och vidare på jobb! Det går ganska bra, men jag säger bara tänk om… så enkelt det vore.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers