Bilder!

5/11/2009 11:23:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

På någon månad så kan ni räkna med fler bilder och filmer i bloggen igen. Våran kamera är paj och vi har faktiskt köpt en ny (i rättvisans namn, den nya bebisen måste ju också få vara med på hundratals, kanske tusentals bilder…) men leveranstiden var lite lång. Men det verkar vara en behändig och bra sak och priset var så himla bra så den är väl värd att vänta på – hoppas jag.

Tills dess så får ni nöja er med TwitPics från mobilen (se min twitter till höger) av bekvämlighetsskäl, och då och då kanske jag gör en kraftansträngring och laddar upp mobilbilder i bloggen…

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 12 maj 2009 kl. 20:15

Jag tycker det är riktigt dålig stil av Athena att inte vilja visa upp sig när hon VET att jag nästan dör av längtan att se kort!!!! Förbannat dålig stil...=/ Blä för dig...*skratt*/Maria

Comment by Hanna on 13 maj 2009 kl. 08:46

Eller hur...haha :) Men nu har jag ju lyckats fånga henne på lite avstånd i alla fall!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers